søndag 7. februar 2010

Babykort

Butikken jeg selger kort på trengte påfyll så da måtte jeg smelle sammen noen i full fart.

Dette er smårester av papp som jeg kledde med møsterpapir på den ene siden og bazzil på den andre. Litt pynt og et hull i et hjørne med litt bånd og vips!

Disse to glansbildene fant jeg i ei eske og synte det var for galt at de bare ble liggende. For hvem kommer til å bruke de til noe om 20år? Nei, man må bruke det man har. Godt å få brukt pyntenålene jeg har liggende også...

8 kommentarer:

  1. Nydelige babykort! Så kjekt å få selge kortene sine gjennom butikk da!!

    Ha en fin søndag;)

    SvarSlett
  2. Herlige babyekort - flott den storken!

    Morsomt med glansbilder og, særlig om de er fra barndommen din :o)

    Jeg har prøvd å finne ut av hvordan man lager en slik "stikkordsky" som du har under etiketter - vil du fortelle meg hvordan du har gjort det? Finner ingen kode jeg kan bruke jeg.. :o/

    SvarSlett
  3. tusen takk begge to. Med stikkordsky, mener du den helt oppe til høyre? Den kom av seg selv etterhvert som jeg la inn etiketter på inleggene...

    SvarSlett
  4. så flotte kort du har laget:) slike glansbilder har jeg også, de er kjempesøte:)

    SvarSlett
  5. Så søte kort! Herlig å få brukt opp papprester og annet smått som fort blir liggende. Så søt den storken var, er det QK? Kan ikke huske å ha sett den før.
    Yvonne :)

    SvarSlett
  6. Takk for det Yvonne. Det er QK ja, men den er utgått og ganske vanskelig å få tak i.

    SvarSlett