fredag 29. oktober 2010

Maling!

Da har vi kommet så langt at det kommer maling på veggene. Er veldig fornøyd med fargevalget til soverommene!

Håvard sitt rom har fått en blå/grå farge (S 3010-R90B) som jeg føler er rolig og varm. Gleder meg til å sette inn tingene hans her.

Vårt soverom, som blir Vilde sitt etterhvert, har en går/lilla farge (S 4005-R20B) som jeg liker veldig veldig godt. Har tatt samme farge på rommet hennes, som etterhvert blir tv-stue/gjesterom.


Denne fargen er helt lik den på bildet over.

3 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg lurte bare på hva den fargen som dere har på soverommet heter...jeg har sett etter den men jeg mangler NCS koden..den var kjempe fin!!
    Om du får mulighet så håper jeg du kan sende meg koden på mail
    lena.christine.knutsen@gmail.com

    Hilsen Lena ;)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg ser at det ikke bare er jeg som har lurt på navnet på fargen på deres soverom... Så lekker!! Hadde også blitt glad om du kunne sende meg en mail med navn og merke på denne.! :) annemartecarlsen@hotmail.com

    Tusen takk for inspirasjonen!

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  3. Eg slenger meg på dei to andre, og hadde sett stor pris på om du kunne sende fargekoden på soverommet til marfossheim@gmail.com

    På førehand tusent takk!:)

    Marie

    SvarSlett