søndag 1. januar 2012

Ukemeny uke 1

Godt nytt år alle sammen! Mitt eneste nyttårsforsett er å fortsette med ukemenyene og ukehandling. Deilig å slippe å løpe på butikken annenhver dag. ANBEFALES!

Så, til årets første ukemeny:

Mandag: Taco

Tirsdag: Spaghetti med kjøttsaus

Onsdag: Butter chicken med nan-brød

Torsdag: Pannekaker med ertesuppe

Fredag: Muligens tur til Kristiansand, så da det blir det mat "on the road"

Lørdag: Pizza

Søndag: Kjøttkaker i brun saus med masse gode grønnsaker

3 kommentarer:

  1. Det er veldig kjekt :) skal fortsette med det jeg også, men har ikke fått gjort det i dag :/ syk bebis så da må jeg gjøre det i morgen i stedet ;)

    Godt nyttår forresten ;)

    SvarSlett
  2. Åh! Jeg elsker også de ukene jeg klarer å få til ordentlig planlegging av innkjøp, selv om det skal sies at det er lenge siden sist. Veldig fint at du legger ut din liste, greit med litt inspirasjon og idéer! :D Takk og god helg!

    SvarSlett
  3. Jeg svarer deg her på ditt spørsmål om bordkortet: Denne tagsen er nok ikke i salg tror jeg - men det er en Quickutz dies.... Siden den ikke er så lett å få tak i, og man må ha maskin for å stanse ut denne, har jeg laget ett stempel som kan brukes istedenfor. veldig lik- bare stemple og klipp ut. du finner den på min nettbutikk: http://www.kreativehender.no/umontert-stempel-fra-kreative-hender-aspergamentrull-p-3936-c-144.aspx

    SvarSlett