søndag 29. april 2012

Drømmefanger



For en god stund siden hørte jeg om noen som hadde kjøpt en drømmefanger på en alternativmesse. Den virket, og de vonde drømmene forsvant. Men er det noe spesielt med de man kjøper eller kan man lage en selv som virker like bra? For det er vel det å få de små til å tro på det som faktisk gir effekt her? 

Denne skal min kusines datter få. Håper den kan jage bort alle drømmene!
All pynten har en visjon. Sommerfuglen er her for å passe på henne og representerer hennes kjære Mormor som døde så alt for tidlig av kreft.

I midten henger også en sommerfugl. Sandalen representerer de gode minnene og drømmene vi heller vil at skal komme. Drømmer om sommer og sol og lette sko i blomstereng.

Fjærene er englene som passer på.

Og helt nederst henger tre små nøkler som låser inne de vonde drømmene når de er fanget sirkelen og de vil da aldri slippe ut igjen.

Måtte de gode drømmene vinne!

Lyst på en? Tar gjerne bestilling, eller du kan lage en selv om du har tid og lyst.

2 kommentarer:

  1. Denne var nydelig og blir sikkert veldig godt mottatt;) De to drømmefangerne vi har hatt her i huset har hatt netting inne i rundingen, og jeg har alltid innbilt meg at den fanget drømmene;)

    SvarSlett
    Svar
    1. SV: Ja der sa du noe... Mulig jeg må få til et slags nett på et vis.

      Slett