lørdag 14. mai 2011

Gjennbruk

I dag var det mai-fest i Lyngdal. Yrende liv i byen, selv med regnvær. På min ferd gjennom byen oppdaget jeg et skilt med "bruktmarked" og løp inn på kulturhuset. Planen var vel at de skulle stå ute, men med værguder som utfordrer Lyngdøler måtte de rett og slett trekke innendørs. Men tror ikke det satte noen demper på salget. Selv om jeg kom litt seint fant jeg noen skatter.


Denne skåla var en "må ha" ting og lyste mot meg. For en skarve 20-kroning ble den min. ♥LYKKE♥. Stoffet er et ganske tykt ullstoff (tror jeg) som jeg skal bruke til noe spennende. Kostet meg 10 små kronestykker som lå nederst i lommeboka.



Siden jeg var så godt i siget på gjennbruk-siden tok jeg like godt turen innom Freetex for å myse litt. Deilig å ha tid til slikt når man er helt alene på handletur. Der fant jeg dette deilige ullteppet, samt en liten kurv og en rømmeskjuler. Alt dette til 117,- så til sammen på alt dere har sett til nå har jeg brukt usle 147,-. Ikke en gang IKEA klarer å skaffe meg så mye fint til en så liten penge.


Var også innom teppekroa for å hente noen persienner som var bestilt og snappet med meg det siste interiørbladet derfra. ♥GRATIS♥


Sist lørdag var jeg i Mandal en tur og stakk nesa innom Freetex der borte. Der fant jeg disse lime-grønne glassene som for tiden blir brukt som lysestaker. Mulig de går over til å være vaser eller glass med tiden. Kr 45,- til sammen syns jeg var en passe pris.


Sammen med glassene over fant jeg denne ildfaste forma. Den passet PERFEKT hos meg! Elsker grått og prikker! 39,- betaler jeg med hjertens lyst♥


2 kommentarer:

  1. Skal si det der var en innbringenede tur!

    SvarSlett
  2. fretex i mandal har masse gøy innimellom- og har så mye mer fornuftige priser enn søsterbutikken her! fine kupp:)

    SvarSlett