søndag 30. mai 2010

Legopose

Da jeg var liten hadde vi et genialt teppe som kunne snurpes sammen og henges bort med alle legoene oppi. Fant ut at jeg skulle lage et slikt til Håvard også. Ettersom jeg ikke har emaljer (?) så laget jeg hemper rundt kanten til å henge den i. Funker fint som bare det!

Ettersom han har både sengetøy og gardiner med "Linke Klin" på måtte jo denne bli i samme mønster.

Ingen tvil om at den falt i smak i alle fall! Lekte kjempelenge med klossene!

Slik ser den ut når den henger, full av lego. Skal få opp en knagg den kan henge på, for på døra hang den litt i veien. Men funker for en periode. (Jeg er litt utålmodig av meg gitt).

7 kommentarer:

  1. Veldig stilig, og ikke minst smart! Alt som gjør det lettere å rydde leker er jo genialt da!
    Ha en strålende uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. du er og blir en tusenkunstner du.......digger digger digger ...linke klin.....-her gikk det lenge i "møkklin"....hihi....

    SvarSlett
  3. Så smart en pose! Og kortene under var lekre:) Ha en fin onsdag.

    SvarSlett
  4. Genialt! Så flink du er, og flittig:)

    SvarSlett
  5. Så lur! Sånn en vil jeg også lage!! :oD

    SvarSlett
  6. Det var jo kjempesmart! Jeg husker at vi også hadde det da vi var små, men hadde helt glemt det. Tror jeg må sy en slik til mine små:)

    SvarSlett