søndag 9. mai 2010

Mine stempler

Noen etterlyste en oversikt over hvilke stempler jeg har, så her kommer den. I alle fall de som er umonterte. De på kloss kommer ved en senere anledning...

Stempler fra Wiff of Joy:

01. Konfirmasjonsjente (kan selvsagt brukes til annet også men det er det jeg bruker den mest til)


02. Konfirmasjonsgutt (kan selvsagt brukes til annet også men det er det jeg bruker den mest til)

03. Bursdagsmus

04. Vennskap

05. Kantstempler. Disse er nydelige å bruke langs kanten på kort. Er bare så fæl til å glemme at jeg har disse...

06. Oldies. Disse er så morsome! Digger å bruke de på kort til 30årsdager og slikt.

07. Konfirmasjon

08. Jul - tekststempler

09. Jul - Motivstempler

10. Diverse stempler

11. Plate fra norsk stempelblad

12. Gratulasjoner

13. Bryllup

14. Bryllup

15. Motiver til barnekort/nyfødtkort

16. Babytekster


3 kommentarer: