torsdag 21. juli 2011

Ja DET var pølsa si det Jens!

Gilde, Prior, Nordfjord og alle dere andre som prøver dere på pølseproduksjon kan bare gå og legge dere!

Var innom Mega i dag og kjøpte en to-pakk ostepølser fra Jens Eide Slakteri som ligger i Lillesand. Jommen sa jeg pølse! Etter dette blir det ALDRI masseproduserte pølser igjen. Dette var jo MAT! Dyre var de; 39,- for to stk men det gjør meg LITE når smaken er SÅ GOD og man blir SÅ mett etter to grillpølser!

Ja, det var dagens anbefaling. Tok ikke bilder av vidunderet da jeg ikke har for vane å ta bilder av pølsepakker jeg kjøper og i det jeg satte tennene i den første skjønte jeg at jeg bare måtte spise og nyte og ikke tenke på noe annet.

Neste gang du er på butikken, se etter denne pakken. Vet ikke hvor langt de disdribuerer, men bor du i agder bør du i alle fall klare å finne disse i hyllene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar