torsdag 14. juli 2011

O store natur II

Blir til stadighet overrasket over naturen vår! Gikk ut på verandaen og oppdaget en NYDELIG regnbue! Den gikk fra den ene enden og helt over til den andre. Mannen hadde vidvinkellinsa så fikk ikke tatt bilde av det, men skal se om jeg får nappet et av han etterpå.


Fargene var HELT utrolige!





På andre siden av verandaen møtte dette synet meg! Det er en utrolig vakker natur vi lever i.

Ellers har dagen vært helt strålende! Kost oss på stranda, badet og lekt. Nå er det champagne sammen med min kjære som gjelder før senga kaller og en grå dag venter oss i morra i følge yr.no...

En liten nedtur ble det også, for det ble ikke hagemøbler... Tror hun forsøkte å lure meg, så da trakk jeg meg rett og slett. Så fortsetter jakten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar