torsdag 3. november 2011

Arvegods

For noen uker siden døde tanten til min svigerfar. Hun ble hele 94 år, men nå var hennes tid på jorden over. I den anledning fikk jeg noen småting etter henne, noe jeg setter STOR pris på!

Alt dette sølvet fikk jeg! Smørbrødklypa blir nok mest brukt til pizza tenker jeg for det er jo ikke ofte man disker opp med snitter i vår tid... Et par ting ligger til pynt, sølvet som var samme som det jeg samler på ligger pent i eska og noe ligger klart i skuffa til å bli tatt i bruk.

Denne skjeen digget jeg! Den står nå i sukkerskåla og gjør virkelig nytte for seg. Helt perfekt størrelse.

Til slutt, et strikkehefte fra en tid tilbake. Skal prøve å få strikket noe fra den etterhvert.Må bare bli ferdig med prosjektet jeg har på gang nå. Gleder meg til å vise dere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar