lørdag 3. mars 2012

Lykken er...

...å finne et gavekort i pengeboka man har glemt bort! Og spesielt når det er på en dag som dette.

Etter tre døgn på sofaen var det godt å komme seg ut i sola. På min vandretur stoppa jeg innom Far & Datter for å ta med meg en dobbel latte. I min søken etter rabattkortet kom jeg over et gavekort jeg helt hadde glemt at jeg hadde. LYKKE!

Mine kjære Ecco-sko har sett sine bedre dager og trenger sårt avlastning så jeg stakk innom Tønnesen sko. Var utrolig mye fine sommersko av typen "gå barbeint i" men er ikke helt klar for det enda. 



Så jeg kjøpte disse deilige skoene. Gleder meg til jeg kan putte de på beina og nyte våren.


I dag skinner sola nok en gang så turen går til Mandal for å si hei til mine kjære foreldre som har vært på vift i Afrika i to uker. Godt å få de hjem igjen! Endene i elva får nok også litt mat av oss på veien til lekebutikken. Ser frem til ei deilig vårdag i nye sko♥

PS: Telleren går mot 40.000 visninger så nytt gavedryss er under arbeid. Følg med følg med♥

2 kommentarer:

  1. misunnelig på de skoene altså- de var fine;) koselig at du stakk innom jobb igår. så ut som du hadde en velfortjent alene-dag!:)

    SvarSlett