onsdag 28. mars 2012

Trrrrrommevirrrrrvel!!!!

Da er trekningen unnagjort og vinneren av veska er kåret. Trekningen ble foretatt på godt gammelt vis.

Alle navnene ble skrevet for hånd på ark, som så ble klippet opp i strimler. Om du kaller deg AC eller Hannepannepunerune så er lappene like store. Her er det ingen forskjellsbehandling♥


Lappene ble brettet og puttet i en skål. Storebror i huset fikk ta det ærefulle oppdraget med å blande lappene og trekke.

Her kommer trekningen. Snurr film :D


Send meg en mail til stine punkt westmoen (at) hotmail punkt com.

12 kommentarer:

  1. Ååå, så KUL måte og trekke på, hihi:)
    Gratulerer til den heldige vinneren!!

    SvarSlett
    Svar
    1. SV: Hehe. Ja fikk så lyst til å gjøre noe gøy ut av trekningen.

      Slett
  2. Gratulerer med premien.... Heldiggris :-)))

    SvarSlett
  3. Den ideen må jeg stjele tenker jeg... :-)
    Genialt!! :-)

    SvarSlett
  4. Gratis til heldig vinner!

    Så heldig du er som har, så flinke hjelpere!

    Ha ein fin påskeferie!

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinneren,
    flott dokumentasjon :)

    SvarSlett
  6. Tuller du? Wow! Tusen millioner takk! Og den kommer i grevens tid, for veska mi er det snart ikke noe igjen av, og jeg hadde bestemt meg for å kjøpe ny før jeg reiser på tur i mai, men nå som jeg har vunnet en trenger jeg jo ikke det :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Filmen lyver ikke :D
      Så gøy at du ble glad altså! Det setter jeg stor pris på.

      Slett
  7. Gratulerer til Bustenellik!!
    OG takk for meldingene, Stine. Du fikk lokka meg tilbake igjen ;-)

    God påske!!

    SvarSlett
  8. Herlig måte å trekke på. Grattis så mye til Bustenellik, og fortsatt god søndag til deg. :)

    SvarSlett