lørdag 6. august 2011

Vinner trukket

I dag skinner sola her i sør, så håper varmen også kommer i løpet av dagen. Klokka er jo faktisk bare 9. Kjenner sola betyr mye i dag, spesielt siden folketallet i Lyngdal er doblet denne helga. Lyngdal cup går av stabelen som den alltid gjør første helga i august, og da er det utrolig kjedelig for de 200 fotballglade barna å måtte spille i regn slik de måtte i går. Men i dag, i DAG blir en bra fotballdag!

Så til vinneren. For jeg hadde jo en liten konkurranse i forbindelse med test av middagsglass fra Nestlé ettersom jeg er en buzzador. 13 lodd ble tatt og ved hjelp fra random.org ble vinnerloddet nr 4. Den heldige som får denne søte skåla i posen ble da...

CHRISTINE! Ta en titt innom bloggen hennes, kanskje spesielt om du er glad i fotball og Brann... Send meg adressen din, så sender jeg gaven i begynnelsen av neste uke. For som du ser over så er det 8000 besøkende i Lyngdal i helga og til vanlig bor det 7800 så holder meg for det meste hjemme...

1 kommentar:

  1. :D Så gøy å vinne!!!
    Adressen min er:
    Christine Seljelid
    Frieda Fasmersvei 23
    5171 Loddefjord.

    Gleder meg til å få pakke i posten;)

    Best å holde seg innendørs når det er store folkemasser ute ja;)

    Ønsker deg en koselig helg.
    Gode klemmer fra Christine

    SvarSlett