søndag 28. august 2011

Helstekt rådyrlår på en god søndag!

Det er på slike dager man føler seg veldig voksen, de dagene man starter med middagen før man spiser frokost. Nå sto jeg ikke opp før kl var 9 i dag, men uansett... VOKSEN er følelsen i dag. Har jo blitt 29år siden sist jeg blogget, så kan jo ha noe med det å gjøre kanskje???
Uansett, dagens middag blir helstekt rådyrlår med fløtepoteter, soppstuing (under vurdering) og god saus. Oppskrift kommer når maten er ferdig da jeg ikke helt vet hva som vil skje underveis. Men nå ligger det i ovnen sammen med rødløk, purre, gulrot, sopp, gressløk, timian, olje, salt og pepper. Noen som ble sultne?
Og en ting til... Hvis dere liker det dere leser setter jeg stor pris på om dere trykker på tegnet +1 under her. Det gjør at bloggen min kommer lengre opp på google når folk søker etter noe. DET er gøy for meg som min kjære sønn sier :) Setter selvsagt også STOR pris på kommentarer. That makes my day!
Ha en STRÅLENDE SØNDAG folkens!

PS: oppskriften finner dere HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar