fredag 16. september 2011

Innerganga

I dag har jeg vært flink husfrue og vasket hele huset! Er så utrolig deilig når det er gjort, så nå kan bare helga komme.

Ganga inn til soverommene har jeg ikke vist dere før (tror jeg), så her kommer den.
Døra til venstre til Vilde sitt rom, døra rett frem bruker vi til soverom  og døra til høyre helt innerst er Håvard sitt. Døra nærmest på høyre side er inn til badet. Dette er på en måte en egen fløy, noe som er veldig greit. Her er det skyvedør ut til ganga, så denne kan lukkes om vi har folk eller annet.

Garderobeskapet er fra IKEA (så klart) og over denne er det plass til badebalja til ungene. Deilig å slippe å ha den stående på badet hele tida.

Dette speilet hadde vi i Kristiansand, men det har blitt stående nede da det var gått litt fra hverandre. Men nå har jeg lappet det sammen igjen og fått det opp på veggen. Pidestallen fikk jeg av ei venninne av mamma. Hadde egentlig planer om å male den, men følte den passet inn slik den var. 

Settekassa som henger på motsatt vegg er ei gammel bokstavkasse fra en del år tilbake. Håper vi kan samle mange små familieminner her♥

GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar