tirsdag 13. september 2011

Nå er jeg glad huset ikke har brent ned!!!

Er helt uvel her jeg sitter! Mannen reiste på jobb i dag, og snill som han er satte han på batterier til lading så det var klart til blitsen. Han vil selvsagt ha masse bilder av ungene når han er på jobb, noe han alltid får. Han sa i en bisetning at "Nå er disse batteriene ladet og så setter jeg på nye". OK svarte jeg og glemte den saken. Så kjørte vi til Kristiansand for timen på sykehuset. Etterpå kjørte jeg mannen til Kjevik, sa adjø og alt det som hører med før meg og snuppa kjørte hjemover til storebror som var hos svigers og koste seg. 

Ble værende der en liten time før vi kjørte hjem. Tiden fløy av sted, ungene stupte i seng, jeg brettet klær, kjaste med ei venninne i en time på telefon og begynte så å lage mat. Da oppdaget jeg laderen på benken! Lyset blinket, noe jeg ikke kan huske at den har gjort før, men med med min hukommelse kan fort ta feil!


Dro ut ledninga i veggen og åpnet laderen. Synet som møtte meg der skremte meg VELDIG! Ut fra det jeg kan se ser det ut som om batteriene har eksplodert inne i laderen. Om dette hadde vært en åpen lader og noen hadde vært i nærheten kunne dette gått fryktelig galt. På en måte er jeg glad vi ikke var hjemme da dette skjedde, men på den andre siden...


Dagens ord; Gå ALDRI ifra en batterilader!

I dag er jeg bare glad huset vårt står...

2 kommentarer:

  1. Uff så ekkelt. Man får seg en støkk når slik skjer.. Godt det gikk bra!

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Herrigud så skremmende! Bra det ikke var verre da :(

    SvarSlett