onsdag 1. februar 2012

Scrapping faktisk!

I går var jeg på et sabla koselig scrappetreff på Bok og Media i Lyngdal. Hele 13 damer klippet og limte og kjaste i flere timer sammen. Utrolig lenge siden sist, men det er så utrolig godt å komme seg ut og gjøre noe som ikke har noe med hus, hjem og annet hverdagsting.

 
Dette stempelet kjøpte jeg fra England og fikk testet det for første gang i går. Syns det var utrolig søtt! Serien S.W.A.L.K. finner du til en billig penge hos Joanna Sheen. Hun har masse fint til en billig penge! Gratis porto til Norge, bare husk å holde deg under 200,- NOK.

Smalt også sammen dette kortet før vi skulle dra. Digger papirene jeg fikk med meg fra Hobbyhimmelen på mandag. 

I tillegg laget jeg en te-boks men den har alt flyttet inn på jobb... Får se om jeg får tatt bilde av den en dag.

Så takk til dere alle søte damene som gjorde kvelden i går super!!!

1 kommentar: