tirsdag 9. mars 2010

LO-ras!

Har vært hjemme mye i det siste og har fått scrappet en del LO'er, noe som var på HØY tid! Så her kommer en del...


Disse bildene er tatt da vi var og badet i et vann ikke så langt fra der vi bodde på Strai. Aner ikke produsenten på arket og ellers er det bare bazzil og noen figurer stanset ut med QK som jeg hadde liggende.

Denne ble jeg ganske fornøyd med. Arket er fra Sassafrasslass og ellers har jeg brukt to forskjellige alfabeter fra QK, et fra thickers og noen små røde klisterbokstaver jeg hadde liggende og slenge. 

Ark fra Sassafrasslass
Bazzil i krem og lyseblå
Chipboard (blomsten) fra RiffRaff
Sugar sweet alfa fra qk
Tallene er giggles fra thickers
Roboten er jeg usikker på hvor kommer fra...

Mye av det samme som over

Ark fra Sassafrasslass
Lyseblå og brun bazzil. Samt grønn i treet (selvlaget)
Gresstustene er die fra qk

Ark fra Sassafrasslass
Alfabetet er magnolia fra qk
Symaskin rundt kanten

Ark fra Maja design (er vel egentlig juleark...)
Magnolia fra qk
Hvit bazzil og litt annet.



Ark fra Maja Design
Bazzil

Chipboard som er malt

Står litt tekst på det arket som ligger bak høyre bilde.

3 kommentarer:

  1. Wow! For en fantastisk bunke med LO'er! Disse var råstilige! Så masse herlige ark, og så mange flotte alfabeter du har. Og så stilig du har satt alt sammen med bildene. Sukk, skulle ønske jeg kunne lage så flotte LO'er jeg...
    Ha en super dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. åh, kjære, nå fikk jeg lyst på strandturer gitt....ikke sånn for å ligge og slikke sol, men for å ha som turmål......mmmmm, ikke lenge til før lunden blir turmat igjen.....flotte LO'er, skal si du har vært produktiv gitt..

    SvarSlett
  3. Her var det mange flotte LOer, liker stilen din;))

    SvarSlett