lørdag 13. november 2010

Pute til det nye huset

Siden drømmen er en ny, grå sofa har jeg kikket etter puter som kunne passe. Men etter utallige turer i alle butikker jeg vet om har jeg gitt opp å finne puter som er litt spesielle, men til en overkommelig pris. Løsningen ble heller å sy en selv! Moro er det, og man får det resultatet man vil (nesten i alle fall).

Bildet har jeg funnet på nettet en gang i tiden, stoffet er kjøpt hos Martha. Da vet jeg at det er god kvalitet på stoffene, noe som er viktig når det er noe som skal brukes mye.





Ble ganske så fornøyd med glidelåsen også! Hvem skulle tro at jeg kunne få til det?

Skal sy minst en til, for jeg har et gammelt bilde jeg fant hos mamma og pappa som jeg syns er så koselig. Og hvem vet, kanskje det blir noen julegaver også?!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar