onsdag 16. februar 2011

Et lite hjørne av stua

Denne delen av stua er jeg utrolig fornøyd med. Utsikten er litt penere på sommeren, men men. Ikke så mange steder det er pent ute nå for tida. Som dere kanskje ser er bildet tatt før den siste snøen falt.



Bildet på veggen fikk vi til jul av mine foreldre og jeg ELSKER det. Plukket det ut selv hos Mona Svaland i Mandal. Hun har så utrolig mange fine bilder men denne kobberetsningen falt jeg bare helt for. Teksten på bildet er "vi kan alle være engler for hverandre".

Hylla inni veggen ble et lite kompromiss da jeg egentlig ønsket å ha hull tvers gjennom veggen inn til kjøkkenet. Der satte mannen ned foten, så avtalen ble hylle. Ganske så fornøyd med den! Lette en stund etter pynt, men fant til slutt flaska på Hansen & co i Kristiansand.

Puta i kurven har jeg sydd selv og selve kurven er kjøpt på Bohus.

1 kommentar:

  1. Du har god grunn til å være fornøyd, det ble kjempefint, og nydelig farge på veggen! Gøy å se det ferdige resultatet!

    SvarSlett