lørdag 21. januar 2012

I'm back!

Hei alle sammen! Har hatt en liten pause fra bloggen, men hyggelige og søte folk lurte på når jeg skulle oppdatere, så da er det vel på tide å ta opp tråden igjen. Men må si det var godt med en liten pause. Av og til føler man jo at man sitter og skriver bare for seg selv, og det gir jo lite mening. Men når skjønne folk sender meldinger og lurer på når jeg oppdatere bloggen må jeg si at lysten kommer krypende tilbake. For det er jo for DERE jeg blogger.

Siden sist har det skjedd en god del hos oss. Jeg har begynt å jobbe som regnskapsmedarbeider og STORTRIVES! Har begynt å planlegge uteområdet, til tross for at vi bare er i januar...  Jord kommer en av dagene, så nå er det bare å ta trillebåre fatt. Om noen har lyst på gratis trening er det bare å komme :D

Lover dere at jeg skal få oppdatert siden med ny header, og mange nye innlegg.

1 kommentar:

  1. Endelig er du tilbake! Har venta på oppdatering :)

    -grimera-

    SvarSlett