søndag 10. januar 2010

AWARD!

Jeg har fått en award! Tusen takk til Therese som har gitt meg denne.


Her er reglene:


1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til personen som gav deg den
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende den videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen en kommentar i bloggene til de du sender videre til slik at de får vite om denne awarden


Om det er så interesange ting skal jeg vel ikke påstå, men her kommer 7 ting om meg:

1. Jeg har verdens beste mann! Ja, rett og slett. Beklager så mye til dere andre, men min er det aller aller beste.

2. Jeg liker alt som heter sortering... Dette er nesten litt skummelt, men det å få lov til å rydde på loft hos andre er jo bare knallgøy!

3. Og ut fra punkt 2 så følger selvsagt det at jeg elsker systemer. Ikke alltid de er like vellykkede da, men da er det bare å prøve noe nytt. Scrapperommet mitt er et eneste stort systemrom.

4. Er ikke spesielt glad i sjokolade... Tro det eller ei! Men salt derimot, der er jeg svakere enn en gammel sytråd.

5. Jeg i mitt 27år lange liv bodd på 14 steder i tre forskjellige byer. Og om ett år flytter vi nok en gang... Skulle sannelig tro jeg syntes det var gøy, men gjør ikke det!

6. Har STOR familie på mamma sin side, men det komplett motsatte på pappas side. Pappa har en bror som er skilt, har ingen barn. Mamma har 8 søsken, alle er gift og vi er 23 søskenbarn som igjen har 28 (tror jeg) barn.

7. Har aldri forsøkt slalom eller snowboard. Og det er sikkert 15 år siden jeg sto på langrenn sist.

Så over til de jeg vil dele denne videre til:

Den aller første blir uten tvil Elisabeth! Et bedre medmenneske, scrapper og skribent skal man lete lenge etter. Ta en titt i bloggen og NYT! Ta deg god tid, for det kan til tider være mye å lese. Men jeg lover at det gir intrykk.

Den neste blir Ingrid. En person jeg beundrer for måten hun bruker sterke farger. Blir like misunnelig hver gang jeg er innom.

Ina må ikke glemmes! Dette er en godtepose for øyet. Hun er helt fantastisk til å fargelegge stempeltrykk i tillegg til alle de nydelige kortene.

Så kommer vi til Marit. Her er det mye lekkert, men aller aller mest må jeg si at jeg ELSKER LO'en som heter rips. Jeg var så heldig å være tilstede da denne ble laget. Ikke rart du vant for å si det slik!

Marie er det yngste scrapperen jeg vet om. Men når man ser på det hun lager ser det virkelig ikke ut som om hun er 13år! Det er en fryd for øyet å ta turen innom deg. Skjønner veldig godt at du får mange bestillinger!

Kirsten er eskedama! Ingen over, ingen ved siden. Trenger du inspirasjon eller maler er dette stede og sette beina.

Sist, men ikke minst må jeg nevne Dollface! Ikke bare er dette ei dame man har mye moro sammen med på treff, men hun lager også utrolig mange kule LO'er.

2 kommentarer:

  1. Hei, ramlet tilfeldigvis innom her, og ble sittende å kikke. Så mye fint du har laget. Nydelig bryllupskort til fetteren din, og det pyramidekortet var berre lækkert. Tror jammen jeg må prøve meg på et sånt jeg og. Slenger meg som følger hos deg jeg, og gleder meg til å se hva mer du lager.

    Ha en flott og kreativ uke!
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk!!!! Jeg er dessverre veldig dårlig på sånne awarder.... men ble skikkelig glad for den koselige kommentaren du skrev om meg :-)
    Stor klem!

    SvarSlett