lørdag 5. mai 2012

Sniktitt ute

I går fikk jeg begynt å beise terrassen, men ble ikke ferdig for sola ble for sterk så da tørket det før jeg rakk å rulle en hel lengde. I dag blåser det noe veldig, så blir ikke noe beising da heller... Håper jeg kan fortsette på mandag.

Siden det tar litt tid før jeg blir ferdig vil jeg vise dere litt av hvordan det blir.


For de som er i tvil er det delen til høyre som er beiset ;) Er veldig fornøyd med fargen. Skulle hatt bitte litt mer brunt i, men ellers helt topper! Var litt skeptisk til beis da jeg syns mange ser ut som maling, men det gjør det vist nok om man ikke tørker av det overflødige. Jeg bruker rulle, og ingen ting å tørke av her. Meget praktisk!

Bare rundt 70 kvadrat igjen... Wish me løkk!

I morgen er det konfirmasjon nr 2 av 3. Håper på bra vær så vi kan ta bilde på stranda slik konfirmanten selv ønsker.

Ha en fin dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. SV: Kanskje jeg skulle fått med det også ja... Den heter "Nordisk tre".

    SvarSlett