søndag 7. oktober 2012

LANG ukesmeny

Jeg er den heldige vinner av TO jobber og er endelig oppe i 100% stilling igjen! LYKKE♥ Men, med mannen på jobb krever dette noe mer planlegging. Dermed er ukemenyen utvidet, og i tillegg er det lurt å gjøre klar en del ting kvelden før (står i parentes) så slipper middagen å bli stress etter jobb og barnehage.

Mandag: Spagetti med kjøttsaus. (Steker ferdig kjøttdeigen)
Tirsdag: Kyllingboller med potetmos og fløtesaus (lage kjøttbollene og skrelle potetene)
Onsdag: Bollefrikase (Skreller potetene og kutter grønnsaker)
Torsdag: Stekte fiskekaker med poteter (skrelle poteter)
Fredag: Kebab til meg, grøt til ungene
Lørdag: Pizza (mannen laget før han reiste♥)
Søndag: Svinekjøtt i brun saus



Mandag: Fisk i karrisaus
Tirsdag: Spagetti i orange saus (lage kjøttkakene)
Onsdag: Middagspølse i brun saus (skrelle potetene og grønnsakene)
Torsdag: Hamburger
Fredag: Kylling og ris
Lørdag: Lasagne
Søndag: Kjøttkaker i brun saus

Håper dere finner litt inspirasjon her.

1 kommentar:

  1. Hei snuppa!
    Jeg er verdens tregeste til å svare fortiden.
    Men nå er jeg endelig tilbake igjen.Hadde vært superkoselig med et treff neste gang jeg er i Lyngdal.Jeg skal gi deg beskjed neste gang jeg kommer-så koselig:)
    Gratulerer med 100% jobb da, så gøøøy.Selv om jeg kan tenke det blir litt forandring ja..thi,hi:)
    stor klem fra meg:)

    SvarSlett