lørdag 9. mars 2013

Nytt salongbord

Endelig fikk jeg kastet ut det gamle salongbordet, og det takket være et "bomkjøp" og en flink mann og en hjelpsom pappa. Jeg har lenge lett i butikker rundt omkring, men måtte til slutt gi opp søken etter et fornuftig salongbord. Med et ekstra kjøkkenbord og to hendige karer ble dette laget på en ettermiddag.

Vårt tidligere bord. FÆLT og lite!

Så satte mannen og pappa i gang
etter mine instruksjoner, og vips!

NYTT SALONGBORD!

Stua pr dags dato.

Finaste bordet mitt ♥

Instagrambilde fra dameaften med naboene.


 Er så utrolig gald i mitt store og praktiske salongbord! Nå har jeg endelig plass til mat vafler, syltetøy og tallerken til alle som kommer på besøk.


Nytt spisebord med plass
 til 16 stykker.

Våren har flyttet inn

Lys fra Bohus, lysestake fra
 Tønnesen i Mandal
 og skål fra
 Br. Nygaard på Vigeland.
Ha ei nydelig helg alle sammen! Skal prøve å komme meg ut av bloggdvalen. Snart 100.000 visninger, er jo helt bananas!!! Det SKAL feires når den tid kommer.

1 kommentar:

  1. Så flott salongbord du har fått deg :)
    Jeg har også fått meg nytt, men det er kjøpebord og langt fra eksklusivt! Men har ønsket meg det en stund, og det var på tilbud her for litt siden.
    Så da var det bare å sende mld til mamma og si at jeg ønsket meg det til bursdagen :p Og jammen meg fikk jeg det ikke også :D

    Håper alt står bra til med deg og dine. Lenge siden jeg har vært innom deg på bloggen, så nå skal jeg lese meg litt nedover.

    God klem fra Christine

    SvarSlett