onsdag 18. mai 2011

En litt spesiell dag...

For en fantastisk 17. mai! Storegutt storkoste seg med is, pølse, chips, samt lek og moro med gode venner! For det er jo dette barna forbinder med 17. mai, å ha det gøy! Og så lenge de vil skal de få lov til å tenke slik på denne dagen, for ingen ting er bedre enn å se barn som fryder seg. Gleden over å være barn, få ALT man ønsker seg av snop og bare leke er noe man må ta godt vare på.


Men inni hodet mitt er det en person som svirrer rundt i hodet mitt.


Min kjære farmor gikk bort 17. mai for 8 år siden. Så på en måte tenker jeg at vi heiser flagget for henne! Har også et armbånd jeg arvet etter henne som jeg tar frem hver 17. mai for å hedre henne på MIN måte. Inni er det gravert navnet hennes, og har lyst til å gravere mitt også. Så når tiden kommer og Vilde får arve dette vil kanskje hun gjøre det samme? Hvem vet?

Men nå må ikke dere tro at dagen er helt grå for min del! Å se ungene kose seg, venner som er rundt oss og bare gjør oss glade er bare helt fantastisk! Så til slutt, en takk til alle som gjorde dagen til det den ble, en FANTASTISK DAG med masse latter og kos.

Håper alle hadde en like fin dag som vi hadde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar