lørdag 14. mai 2011

Luer

Her kommer en noen luer jeg har strikket. Stakkars poden var litt lei av å sitte modell en stund, men men.



Denne lua var en gave vi sendte i posten til fetteren som bor i Stavanger.



Denne lua ble strikket i kjedsomhet... Så hvis noen vil kjøpe den er den til salgs. Tipper den er ca str 3 år.




Og så min første mønsterlue. Og tror jeg kan si min siste også. POKKER for noe styr. Ble liksom for stramt uansett hvor løst jeg hadde trådene. Men men, hva gjør man ikke for kusina til ungene som er så glad i hunder?




Til slutt ei påskelue som ble strikket som en test. Var vel andre lua jeg strikket, og første med striper.


Har nå gått over på å strikke noe helt annet, men bilde kommer ikke før den er ferdig. Har en utfordring, for det skal hekles!!! Har jo aldri tatt i ei heklenål før, så dette blir spennende.

God helg til alle sammen! Håper dette regnet er over til tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar