torsdag 1. desember 2011

Det e ett-tallet mamma!!!

ENDELIG! Vi har ventet lenge på denne dagen og er den her. Poden kom løpende i dag tidlig og ropte; "Det e ett-tallet mamma"! Endelig tid for å åpne første pakken i kalenderen.

Jeg har hele tiden forsøkt å lære han at man skal være takknemlig uansett hva man får, men ikke lett å forklare en liten gutt. Men NOE har jeg gjort riktig, for i dagens pakke var det ny tannbørst, noe som var KJEMPEKULT i følte fire-åringen. SLIK glede liker vi. Han var faktisk klar for å få enda en i morra... Men SÅ kjip er jeg ikke altså. 

Fin kalender sa du? JA, VELDIG enig. Har brodert den selv! Tok meg noen år å bli ferdig, men SÅ gøy å ha den i ettertid. Burde vel strengt tatt hatt en til hver, men denne får de rett og slett krangle om hvem som skal ha for tror rett og slett ikke jeg orker å lage enda en. Kanskje når jeg blir pensjonist?

1 kommentar:

  1. Håvard er så god :) Og så fin kalender Stine, du er så flink :o)

    SvarSlett