lørdag 24. desember 2011

Jula som forsvant... på en måte.

Her har det vært stille i det siste, og det med god grunn! Siden fredag for over ei uke siden har omgangssyka herjet i Nesebakken. Først minstefrøkna, så storebror og samtidig undertegnede... Absolutt ikke noe å anbefale! 

Hele jula blir på en måte ødelagt ettersom ingen ønsker å bli smittet sitter vi her alene med gavene og en gutt som fortsatt er halvsyk... Men vi får gjøre det beste ut av dagen og kvelden. Heldigvis kommer nissen i kveld, DET har han lovet oss! Men uansett føler jeg jula forsvinner litt mellom fingrene på meg uten at jeg kan gjøre NOE med det.

Ha en god jul alle sammen, så håper jeg virkelig at alle andre er friske for dette unner jeg ingen!!!

Føler meg litt som dette for tida...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar