torsdag 7. juni 2012

Ønsket har gått i oppfyllelse♥

Helt fra jeg var liten har jeg ønsket meg flaggstang. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på, men syns det er utrolig fint og har mye mening. Heldige meg fikk flaggstanga av mannen i tidlig bursdagsgave. LYKKE♥

I dag var det endelig tid for å heise flagget for første gang, for i dag er det nøyaktig 97 år siden unionsoppløsningen fant sted. Eller, Norge erklærte seg som et selvstendig land, men Sverige aksepterte den ikke før 26. oktober faktisk.

Ble det ikke fint??? 

Som dere ser har vi sådd plen så nå sitter jeg og ser gresset gror. I tillegg har vi fått opp skilleveggen, plantet bed og mye annet. Dere skal selvsagt få se alt sammen, sånn helt plutselig.

Under 3 timer til flagget skal ned, så er det bare å vente på neste flaggdag som er 4. juli. Hipp hipp hurra for dronninga vår!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med egen flaggstang.
    Så flott det ble.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
    Svar
    1. SV: Takk for det. Er kjempefornøyd :D

      Deilig kveld til deg også!

      Stine

      Slett