fredag 10. august 2012

Effektiv.no!

Dagen i dag må være et bevis på at døgnet faktisk har nok timer, det gjelder bare å disponere de riktig!

Dagen startet kl 06:30. Noe tidlig, men ungene bestemmer. Kjørte de i barnehagen rundt kl 08, durte hjem og stappet i meg frokost før jeg gikk ut og startet dagens prosjekt kl 08:45.

Slik så det ut i går.

Og slik så det ut i dag da jeg startet.

Resultatet etter en effektiv dag.
Som dere ser har jeg beiset ferdig bærebjelkene i taket i dag, beiset begge veggene, klippet plenen, fått hagemøblene levert, handlet til festen i morra og kost litt med ungene. Utrolig hva man rekker i løpet av en dag, så lenge man ikke skal på jobb.

Så nå sitter jeg i sofaen på bildet, med pleddet på og halvveis i koma etter dunsten fra malinga. Kanskje på tide å trekke innendørs. Ikke like koselig her uten mannen uansett...

Ønsker alle ei strååålende helg♥

2 kommentarer:

  1. Så flink du har vært :)
    Og for en koselig krok :)

    SvarSlett
  2. du verden så flink du er!
    ser ut som en trivelig plass å henge.
    vi skal også bygge noe utenfor etterhvert, kjekt!

    SvarSlett