mandag 6. august 2012

Kjendisbesøk!

For et par dager siden tikket det inn en mail om at noen hadde kommentert et gammelt innlegg her på bloggen. Ilte selvsagt inn for å se hvem dette kunne være og fikk litt sjokk! For personen som hadde kommentert var en av de som ble omtalt i mitt innlegg fra november 2011, nemlig "Terningkast seks". 


STOR STAS å få besøk av Henrik Overaa Bjørnson på bloggen, men litt "kleint" siden jeg ikke var superhyggelig mot han... Viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Men, fant ut at det lureste var å se det fra den positive siden, for jeg syntes jo han var hysterisk morsom!!!

(Lånt med godkjennelse av Henrik O.B)

Er du i nærheten av et sted hvor han holder show så løp og se!
Han kommer blant annet til Kristiansand og Grimstad 1. og 2. november. Lokasjon er ikke fastsatt enda.

Igjen, takk for besøket mister. Superstas for en liten blogger som meg.

1 kommentar:

  1. Hihi.. Så morsomt.. :-)
    Hva får du ikke til? Å lage ny blogg?

    SvarSlett