mandag 6. juni 2011

Award og premie til MEG!

JIPPI! JEG VANT!

Var så lur å bli med på give away hos Mitt herlige mammaliv og VANT! Gleder meg SÅ til dette settet kommer i posten!!!

Hun har også en sommergiveaway, så bli med og prøv lykken dere også!

♥♥♥

Jeg fikk denne fine award'n fra ELIN.



Med denne følger det noen regler:
Reglene er som følger: Link til den du fikk awarden fra, svar på 10 spørsmål og send videre til 10 bloggere:)

1. Hvorfor startet du å blogge?
Denne bloggen ble startet da vi begynte å planlegge huset vårt. Dels fordi jeg ønsket å ha et sted hvor jeg samlet all info, men også fordi mannen reiser mye i jobben så det var en grei måte å holde han oppdatert på.
2. Hvilke bloggere følger du? Liker både hobby og interiør. Ta gjerne en titt i blogglistene mine. Der vil dere finne mye fint!

3. Favoritt makeup merke?
Bruker MEGET lite sminke... Loreal kanskje.
4. Favoritt klesmerke?
HATER å handle klær, men Vila sine bukser er jeg veldig glad i.

5. Ditt "må ha" makeup produkt?
Hvis jeg MÅ ha noe så må det være mascara

6. Favorittfarge?
Går mye i grått når det gjelder interiør i alle fall. Klær... hvitt og sort og lilla kanskje.

7. Parfyme?
Om sommeren bruker jeg ♥SUNFLOWER♥Resten av året går det i jádore.

8. Favorittfilmer?
Glad i komedie, men ingen spesielle filmer.
9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Norland? Hehe. Nei si det... Veldig glad i Norge jeg.

10. Spørsmål til meg selv.
Er du den mammaen du så for det at du skulle bli?-Ja, mer eller mindre. Er nok enkelte ting som ikke har blitt slik jeg trodde, men for det meste gjør jeg som jeg har ment hele tiden.

Til slutt så sender jeg denne videre i tilfeldig rekkefølge til:
Lines verden
Sidsel Merete
Une Pune
Bekki Bjarnoll

5 kommentarer:

  1. Fikk mail av eieren i stad at pakken er sendt i dag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig award, d setter jeg stor pris på. Jeg har tidligere fått samme award og sendt videre t 10 andre. Setter stor pris på awards, men de tar mye tid og synes d er koseligere m en kommentar på bloggen min. Har valgt å ha en awardfriblogg, men har ikke fått lagt inn d på bloggen enda.
    Håper du forstår, men synes d er gøy å bli valgt.
    Ha en fin kveld.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Wow Stinius!! Så hyggelig. Ikke verst med Award nr 2 på en måned. Jeg takker og bukker :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden- kjempekoselig:) nesten like koselig som de hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg:)

    SvarSlett