tirsdag 7. juni 2011

Kjære bloggvenner!

Kjære dere alle sammen, både følgere og nye lesere. Jeg har i lengre tid tenkt å få lagt inn awardfri blogg-etiketten, men ikke kommet så langt. Så i dag kommer den.

Noen syns kanskje det er rart at jeg gjøre dette, men det er så mange grunner til å la være. Jeg liker IKKE å velge blant blogger jeg leser, for alle er så utrolig bra på hver sin måte. For ikke å snakke om all tiden det tar... Jeg ble egentlig veldig inspirert av bloggen Tyrifryd, og ønsker egentlig bare å sitere henne på hvert et skrevet ord. Innlegget kan dere lese HER.

Kopierer den siste linjen hennes da jeg ikke finner noen bedre ord selv:

"Jeg håper virkelig jeg ikke tråkker på noen tær med dette innlegget, og jeg vil understreke at jeg har blitt VELDIG GLAD for alle awarder jeg har fått igjennom to år som blogger.
Alikevel er det en hygglige hilsen fra nettopp DEG som står øverst på ønskelisten min, fremfor en award:)"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar