fredag 17. juni 2011

GOD HELG!

Bare innom for å ønske dere ei god helg! Vi drar på hytta og blir helt til søndag så det blir koselig. Rett og slett kosehelg, selv om ikke været ser ut til å bli det beste. Men men.

Håper alle får ei god helg, så "sees" vi over helga.

PS: Har du lyst til å stemme på mitt biddrag som dere ser over kan dere gjøre det HER. Mitt biddrag er nr 74 i rekken.

Skal også på utstilling av Ottar Helge Johannessen og hans elever. Han var min fadder så dette er veldig stas! Vet om ett bilde jeg SKAL kjøpe i alle fall. Har hatt lyst på det i MANGE MANGE år, og nå får jeg endelig muligheten. Dere skal få se det når det kommer i hus.

2 kommentarer:

  1. God helg på hytta, d blir koselig selv om det ikke er meldt tropevær!!

    Skal inn å stemme vettu!!

    Ha en flott helg!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Hei. Den skal være sendt. Skal sende en mail og høre hvor den blir av jeg. God helg.

    SvarSlett