tirsdag 21. juni 2011

Nytt bruktkupp

Her om dagen var jeg innom fretex igjen og der fant jeg et koselig lite sinkfat til den nette sum av 14,-.


Syns det passet veldig fint på kjøkkenet med litt pynt i.


I kakeforma har jeg tørket lavendel. Noen som trenger så kan jeg godt selge litt. Måtte kjøpe MYE der jeg bestilte fra så har EN DEL til overs...



Skjeene i glasset kjøpte jeg på en koselig bruktbutikk i Søgne. Hjertet fikk vi på en blomst for et par år siden.

I kveld er det sommerfest med barnehagen så nå er eplekaka ferdig bakt og pølsene ligger klare. Håper bare værgudene er med oss utover dagen.

3 kommentarer:

  1. Kjempefin pynt!
    Artig at du vil være med på giveaway :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  2. ♡Så koselig fat! Jeg finner aldri noen fint i bruktbutikkene, men jeg er kanskje feil sted:)

    SvarSlett
  3. Oi, så fint! Det var det virkelig verdt! ;-)
    Fine pyntegjenstander du viser.


    Klem Siri

    SvarSlett