tirsdag 19. april 2011

Påske!

Påske er deilig! Veldig mange har fri rundt oss og vi farter rundt på besøk både her og der. I går hadde vi en tur til hytta i Mandal. Deilig vær, men litt feil vind...

Tok en lite tur bort til noen som har noen geiter og høner like ved parkeringsplassen. Vi fikk lov til å gå inn til dyrene, og den store bukken spiste kraftfòr fra Håvard si hånd, noe som var veldig stas. Etterpå satte han seg ned i gresset og kikket på dyrene. Godt å se at han ikke er redd for dyr og at han respekterer de. Har sette mange barn som løper etter dyrene, noe de absolutt ikke liker.


Hanen i flokken var en DIGER mann. Ingen tvil om hvem som var sjefen der.



Den ene geita hadde fått tre små i år. Tidligere hadde hun bare fått tvillinger, men i år ble det tre. Kjenner jeg blir svett bare ved tanken. Tror jeg er glad jeg har fått en av gangen.



Bestefar og Håvard fant noen blåskjell de kastet ut for å se om de kunne finne noen flere krabber. Vi hadde fanget noen tidligere, men kanskje det var flere? Håvard glemmer seg litt og kaller disse for edderkopper av og til, men men.



Mens vi var på tur var Vilde igjen på hytta med Bestemor. Ingen tvil om at hun koste seg!
Nå gjenstår det heldigvis maaange dager til med familiekos før hverdagen er tilbake. Håper dere andre også koser dere med påske.

2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder, ser at dere har nytt soldagen i går. Takk for koselig kommentar i min blogg, blir glad hver gang jeg ser noen har vært der,jeg:)

    SvarSlett
  2. Det virket utrolig koselig! (fine bilder)
    Bra at han er snill med dyrene, det er viktig det :)
    God påske! Klem fra Bekki

    SvarSlett