fredag 28. oktober 2011

Fredagskos (kakao på pinne)

I går var jeg på en liten shoppingrunde og kom over kakao på pinne! Kjøpte med meg en hjem med karamell og salt, noe som egentlig hørtes litt rart ut, men saltsmaken kjente jeg ikke noe til. Den smakte bare deilig karamell! Så i dag har jeg kjøpt en med Chili-smak så den gleder jeg meg til å teste.


Hvor man får kjøpt disse? Hos Olsens Hage, Lyngdals eget lille skattekammer! Skal ta meg en tur ned og ta bilder i butikken en dag så skal dere få se hva som gjemmer seg bak døren. Utrolig mye spennende!!! Bor du i nærheten anbefaler jeg virkelig å ta turen innom for her finner man mye spennende.

Bor du ikke i nærheten og ikke kan få skaffet deg disse kakaoene er det bare å følge med, for det dukker snart opp et nytt gavedryss hvor dette vil være en av premiene.

Så nå er det bare å vente på at poden skal komme seg i seng så jeg kan kose meg med kakao og strikketøy.

God fredag alle sammen.

1 kommentar:

  1. I know, jeg har bare vært forbi den butikken, aaaaldri vært inni.....me wanna be there.... dræberlig dumt at bussene herfra og dertil er så kleine......hihi

    SvarSlett