lørdag 8. oktober 2011

♥Høst♥ ...og et lite hyggelig besøk i garasjen

Etter Vilde sin lur i dag tok vi turen til Nygård barnehage for å leke og kose oss i det fine været. Håvard skulle åpne garasjeporten og finne lekene han ville ha med men før han kom så langt ser jeg han rygger mens han halvveis roper:

Håvard: "MAMMA! Det er en frosk i garasjen!"
Mamma: "Hæ? Er det rusk i garasjen?"
Håvard: "NEI! EN FROSK!"
Med godt mot og troen på at dette var en slik liten søt frosk som hadde kommet seg inn under garasjeporten  skvatt jeg PASSE mye da jeg så dette beistet! Skal jo ikke vise barna at man er redd "små" dyr, så beit i meg alle de stygge ordene jeg tenkte, fant ei planke og fikk geleidet den ut i friluft. Han var LITE fornøyd med det, men SE som jeg bryr meg!


Håvard: "I morra har vi fri, men dagen etter der da kan jeg fortelle de voksne i barnehagen at vi hadde en stor frosk i garasjen!"
Mamma: "Ja det kan du gjøre."

Brei som ei låvedør...

I over to timer koste vi oss i høstsola som varmet så deilig!




Vilde måtte selvsagt ha en spisepause mens Håvard lekte sammen med Tante Grethe og onkel Rolf.



Vel hjemme var det tid for lørdagsgodter. Vilde fikk smake ostepop for første gang, noe som virkelig falt i smak♥

God lørdag til alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar