søndag 23. oktober 2011

Pakke i posten er ALLTID gøy!

På lørdag dumpet det ned en pakke til meg i posten. Reiv av pappen og inni lå dette:


Veskeringen ble satt på med en gang og testet 20 min etterpå siden vi skulle ut og spise med svoger, svigerinne og svigerfar. HELT genialt! Ikke blir veska grisete under, ingen trokker på den og det er enkelt å få tak i noe når man trenger det. ELSKER! Kr 199,- hos Enklere Liv.

Hårbørsten har jeg litt problemer med å teste siden mitt hår er VELDIG glatt så denne har jeg gitt videre til min skjønne svigerinne. Hennes mening kommer seinere. Kr 149,- Hos Enklere Liv

Til slutt var det en parfymeflakong som VIRKELIG fikk min oppmerksomhet. Den koster 149,- hos Enklere Liv og er et GENIALT julegavetips! Mannen ble også veldig gira på denne ettersom han reiser mye og nå får mulighet til å spare plass. Den inneholder kun 4ml, noe som gjør at du får ha den med deg inn på fly, og i tillegg tar den NULL plass. På størrelse med en lypsyl♥ En full flaske skal gi 50 dusj, noe som vil si over en måneds forbruk. Kan det bli bedre??? Det er også et vindu så man ser hvor mye som er igjen. Har du ikke en slik en, så LØP OG KJØP!!!

Nærmeste butikk for meg er Kristiansand, midt i Markens. Har du ikke vært innom? Ta turen, for du vil GARANTERT finne julegaven til den som har ALT!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar