tirsdag 4. oktober 2011

Strikket pannebånd

De siste dagene har jeg fått helt strikkedilla! Så en oppskrift på nettet for LENGE siden av noen kule pannebånd, men fant aldri igjen oppskrifta. Så nå har jeg brukt et par dager på å finne ut hvordan dette var gjort, hvor mange masker og slikt. Og her er resultatet!

Modellen min er ikke spesielt flink til å sitte stille...

Bak er det en knapp som holder sammen pannebåndet. Veldig praktisk om man har lang hestehale.

Disse vil være til salgs under høstmessa på Spangereid skole 13. november.

Til nå har jeg strikket tre lilla og to hvite.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin, så flink du er!
    Søt modell også;-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. så søt tuppa var med pannebånd:) ja,morsomt at de ville ha med min lille enkle kjærlighetserklæring i Bolig,hehe. Da blir nok mannen fryktelig stolt!;)
    nå er det snart tid for listing her i hus, og make over av ørten antall dører.. jaja,vi har jo all verdens tid-heldigvis!

    SvarSlett