fredag 7. oktober 2011

I-landsproblem nr 1!

Handleturen i dag gikk til Rema 1000 som den som oftest gjør. I frukt og grønt-avdelingen fant jeg det jeg skulle og på vei bort til tomtene ser jeg et ektepar som blokker veien for meg. Går rundt og ser de leter etter den beste agurken i samlinga. I mine øyne er en agurk en agurk så lenge den ikke er råtten, men IKKE for dette ekteparet nei!


Ble litt fascinert, så jeg ble stående og late som om jeg leste på lappen mens jeg skulte bort i tide og utide. Mannen viser kona en agurk han tydeligvis mente var et KUPP, men da smeller det fra kona; "Nei, den har for mye bøy!": WHAT!!! Har agurker forskjellig smak ut fra hvor mye bøy den har, eller ser det bare penere ut på forkostbordet når de får besøk fra de snobbete vennene sine?

Dette må definitivt være dagens søster I-landsproblem! Håper agurken smakte...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar