fredag 12. august 2011

Litt spesielle bryllupskort og lerret

I dag skal endelig min skjønne kusine gifte seg med sin Isabella, og i den anledning har jeg laget litt forskjellig til brudeparet.


Først en boks til å ha små minner fra bryllupet i. Som f. eks. eska til ringene, hårpynt og andre småting. Håper den kommer til nytte.



Så blir det selvsagt noen kort. Det i midten hadde jeg egentlig laget fra meg, men så fant jeg et annet motiv jeg bare MÅTTE bruke, så nå har jeg et ekstra... Jaja. Før jeg aner det er det to andre frøkner som finner hverandre.


Så til kortet fra meg og mine.


Selv om det er en romantisk dag syns jeg det passer med litt humor også. Grunnen til at dette ble litt komisk er fordi kortet er så og si identisk med invitasjonen som ble sendt ut. Så dette er på en måte invitasjonen, bare 50 år etter...


Baksiden på kortet. Hva som er i bakgrunnen? Jo det skal dere selvsagt får se!



Jeg hadde ei stor ide i hodet mitt, som bare SKULLE bli til før den store dagen. Så jeg kjøpte lerret, fant frem maling og kost. Skulle være grått, men hadde ikke grå maling så da måtte jeg jakte etter sort og hvit. Ikke lett å finne noe når alt fortsatt står i kasser, men men. Fant til slutt, blandet og malte.

Så var planen å bruke decoupage, men det ble absolutt IKKE bra! Malinga syntes gjennom bildene og alt ble bare søl, noe av blekket på bildene fløt ut og katastrofen var et faktum! Så da måtte jeg lime på nye bilder UTEN noe utenpå.

Hadde også lyst til å ha crackle paint på HELE lerretet, men da jeg oppdaget at man måtte bruke den tynne tuppen på flaska og dekke lerretet så fant jeg ut at dette var rimelig nyttesløst. Så kun YOU og ME fikk crackle paint, noe som var nok jobb bare det.

Så skulle sommerfuglen få et lag med crackle paint, men da halve var ferdig og tørket var fargene helt rare, så da gikk ikke det heller... Men, resultatet ble som følger:


Absolutt ikke slik jeg hadde tenkt, men håper brudeparet blir fornøyde.

I morra blir det stor fest med familie og venner, noe jeg ser veldig frem til! Barnefri hele dagen og neste morgen. Skulle selvsagt gjerne hatt mannen med, men får bare gjøre det beste ut av det som vanlig.

1 kommentar:

  1. Så lurt med den boksen,flott påfunn:)
    Og jeg syntes det ble et fint lerret. Fint med den rosa sommerfuglen til det sorte og grå:)Koselig med personlige gaver:)
    Jeg har et digert lerret stående her hjemme. Planen med det var jo å få til et slags familiebilde. Men av erfaring så vet jeg jo at det jeg ser for meg i tankene,sjeldent er det samme som havner på arket;D Men en vakker dag skal du se det blir noe av den idèen og;)

    SvarSlett