tirsdag 18. desember 2012

STOLT!

Ja du leste riktig. I en tid hvor janteloven regjerer, velger jeg rett og slett å skryte av meg selv. For dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle få til. For noen av dere er det sikkert ikke noe å rope om, men for meg er dette STORT! Gjennom hele barndommen satt jeg med store øyne og så mamma trylle frem de nydeligste ting med to pinner og noen nøster med garn. I en alder av 30 år var det på tide å teste ut om dette går i arv, og sannelig!

♥Mariustunika♥

Har ikke fått dampet den enda, men da vil den bli ENDA penere. Modellen var heller ikke helt villig i dag, så det får dere se en annen dag. 

Har jeg lov til å være stolt?

1 kommentar:

  1. Gjett om du har.....vettu...victoria så ei med sånnen kjole i dag....og sier...mamma sånn har e au lyst på....sikkert smittet av mitt ønske om en slik genser...hehe

    SvarSlett