onsdag 19. desember 2012

Tilgode!

I søken etter et kort i lommeboka dukket det opp en tilgodelapp fra Bazaren♥ Tok med meg prinsesse vannkopper for å få brukt den opp før den gikk ut på dato. Litt for mye fint der inne, men klarte å begrense meg.

Denne søte skåla fra Lucie Kaas. Vekker gode barndomsminner♥
Finnes i flere farger. Jeg er like kjedelig som alltid og velger sort... Når skal jeg lære?

To lommelykter, en til hver av ungene. Disse tror jeg nissen kommer med på julaften.

Tre søkte kongler til å ha på juletreet.

I tillegg fikk jeg med meg hjem to dype tallerkener fra MENU.
Er du i Lyngdal en gang MÅ du stikke innom denne butikken. De har så ufattelig mye fint.

Kjeksene i skåla ble bakt i dag. Oppskrift fra min kjære søster som har svar på det meste. Tusen takk! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar