mandag 16. april 2012

Tanker...

I går kveld satt jeg her hjemme alene, uten tv'en på og bare lyttet til stillheten. Tenker på alt jeg har og hvor heldig jeg er. Samtidig tente jeg lys og tenker på ei venninne som mistet sin pappa i en tragisk båtulykke i helga.


Det er når slike ting skjer at man setter så utrolig stor pris på de man har rundt seg. Kysser barna en ekstra gang, tenker på hvor godt det er å ha noen man er så inderlig glad i, samtidig som man vet hvor skjørt livet er. Et lite feilgrep og alt blir snupp opp ned. Ta vare på hverandre, og sett pris på de du har rundt deg. Og husk, at selv om du ikke snakker med venner hver dag, så stiller gode venner opp når du trenger det.

"Venner er som stjerner,
Du ser dem ikke bestandig,
Men du vet at de alltid er der."


Endelig fått sprayet denne rømmeboksen jeg kjøpte på fretex for alt for lenge siden. Syns den ble ganske så fin.

Og helt på tampen, velkommen til min nye følger! Nr 88 i rekken. Håper du vil trives♥

1 kommentar: