søndag 24. juli 2011

En premie er på plass.

Jeg var så heldig at jeg vant en give away hos Elizabeth's bloggerier, et NYDELIG fuglehus fra Miljøgården. Det har hengt på sin nye plass en stund, men ikke rukket å ta bilder av det før nå.



Syns det passet helt perfekt her! Takk for hjelpen til å velge forumsvenner :)


Vi sliter veldig med at mange fugler flyr i vinduene her, så håper egentlig ikke at noen flytter inn i dette huset... Har du tips til hvordan vi kan holde fuglene borte blir jeg veldig glad for å høre om dette! Det å plukke døde småfugler er ikke det gøyeste jeg vet om... Får jo så vondt av de. I tillegg, om jeg ikke ser de med en gang kommer skjærene og spiser de opp... Ligger rester av fugler over alt, noe jeg ikke setter så veldig pris på!

1 kommentar:

  1. Kanskje dere kan forsøke å lage en foringsstasjon et stykke fra vinduene? På den måten vil dere trekke oppmerksomheten til fuglene mot maten, og ikke mot vinduene =)

    Jeg vet at de har foringsautomater på Europris selv på sommerstid, så du kan jo ta en titt der.

    Lykke til, og ha en fin uke som kommer.
    Klem fra Christine

    SvarSlett