søndag 10. juli 2011

Terrassen er FERDIG! Og vinner av gavedryss

Det har vært veldig stille fra meg i det siste, men det er en STOR grunn til det. Vi har nemlig satt opp en STOR terrasse! Det har tatt all vår fritid den siste uken , men nå er den endelig ferdig. Gleder meg til sola kommer så vi kan bruke den også...


For ei uke siden startet arbeidet. Vi hadde en kar til å støpe fundamentene, men utenom dette har vi gjort ALT selv. Her er mannen i gang med å feste plank til fundamentet som bjelkelaget skal ligge på.


Snille svigerfar har vært til god hjelp.


Bilde fra inngangen til tomta.


Selv om vi ikke var helt ferdige med å legge terrassen fikk ungene innvie den med bading. De storkoste seg. Bildene fra selve badinga ligger på en annen pc...


Dette bildet er fra i dag. Utrolig deilig å kikke ned og se at ALT er ferdig. Hver eneste en av de 3880 skruene er på plass!!! Til sammen 120 kvadrat med sommerlykke. Så nå er det bare å invitere til sommerfest.

Til slutt, vinneren av gavedrysset ble denne gangen Myr! Brukte random org denne gangen. Send meg adressen din så sender jeg boka i full fart.
Beklager at det tok så lang tid før jeg fikk trukket en vinner, men som dere ser over har jeg hatt tid å bedrive tiden med...

5 kommentarer:

  1. For en fantastisk terrasse!!! Den tenker jeg dere kommer til å få mange flotte og solfylte timer på!

    Gratulerer til vinneren;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Så flott det ble!
    gøy at jeg vant, gleder meg til sommerlesing :D
    ha en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  3. Så stor og deilig terrasse, digg å være ferdig.
    Du, de du ser på bildet har jeg kjøpt på Åhlens, jeg har au funnet noen flotte kjkhåndklær fra green gate, må være litt store, bruker 2 stk på en 50x70 pute.

    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. For en STOR og FIN terrasse! Så deilig :-)

    SvarSlett
  5. ps, hvor skal jeg sende adressen?

    SvarSlett