lørdag 24. september 2011

Når katten er borte...

Det er lørdag, tåka henger tungt over oss og kosedagen har startet. Etter frokost ryddet jeg kjøkkenet mens ungene var i stua. Hver kveld før jeg legger meg rydder jeg stua så ingen ting farlig ligger fremme for lillemor. Men i går var det jo fredag, noe jeg først fikk med meg på kvelden så alt av klær henger jo igjen i barnehagen... men det er en helt annen sak! 

Fredag er jo tv-kveld så det holder, og da er det jo lov til å kose seg litt. DIGGER kjeksene fra Bisca som heter Maestro. ANBEFALES!!! Jeg har sett de på Kiwi og Rema 1000.

Under ryddinga i går kveld glemte jeg ei kjeks på bordet, og mens jeg står i kjøleskapet og setter på plass maten etter frokosten hører jeg fra storebror: "Ååo! Vilde spise ei kjeks!". Jaja, ei kjeks tenkte jeg, hva skade kan det gjøre? Men, stikker jo nesa inn i stua for å se og det synet som møtte meg der er det som gjør hverdagen lysere. Ei jente som LYSER av glede av å ha funnet noe som kan spises, og som samtidig vil leke "kom og ta meg mamma". I det hun styrter mot gardinene tar jeg fire tigersteg over stuegulvet og griper henne i siste sekund. 


MEN, her går vi ikke rett på badet for å vaske. Dette MÅ inn i fotoboka for 2011!!! Hun NEKTET å smile med tennene, men et luresmil kunne jeg få.

Ønsker dere ei god helg, med eller uten sjokolade...

1 kommentar: