søndag 4. september 2011

Søndag med stor S!

Kvelden i går var veldig koselig! Besøk av gode venner, øl, drinker, vin og kjas. Turen gikk til et nytt utested her i byen, men tror sannelig jeg begynner å bli gammel. 150,- i cover!?! Er det normalt da??? Fikk helt sjokk rett og slett. Vel inne ved baren bestilte jeg ei øl, noe som heldigvis ikke tok lang tid. MEN, fikk en BOKS med øl (0,5l) som kostet meg 95,-!!! Begynte å lure på om naboen hadde kjørt meg til Oslo.

Etter en time stengte stedet og vi gikk ut for å ringe taxi. JADDA! Rundt en times venting. Skal jo ikke være mulig. Så vi tok beina fatt. 5km gange med pumps er jo ingen sak... Gnagsår på lilletåa og blemme UNDER storetåa ble resultatet. Men, så har jeg jo forbrent den øla i alle fall... Og aldri har vel senga vært bedre enn i natt. I alle fall ikke på lenge. Sovna som en STEIN!

Lenge siden formen har vært klein på en søndag, men det var nesten litt godt... Våknet kl 11:30 til PLASK REGN! Er jo klar det når det er Dyrskue-helg. Slik er det jo hvert år. 

Frokost: Cola Zero og rester av chips fra i går...

En dusj er vel aldri bedre enn etter en fuktig tur på byen. *NYTE*.


Så nå sitter jeg egentlig bare og venter på at prinsessa skal våkne hos svigermor så jeg kan hente de to skjønne små♥. 

Ha en god søndag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar